
אמו של בראל ז״ל תוקפת בחריפות את בנט: ״מעז לומר שהבן שלי לא נרצח? אתה רוצח עם דם על הידיים״
אלדר ממן14.9.21
0
0
0
התקפה חריפה וקשה על נפתלי בנט מצד ניצה, אמו של בראל ז״ל, שנרצח ע״י מחבל בגבול הרצועה. האם השכולה זועמת על הריאיון שהעניק נפתלי בנט, שטען כי בנה לא נרצח.
ניצה כתבה ברשת החברתית: ״תתבייש חתיכת כלב. אתה עוד מעז לומר שהבן שלי לא נרצח. אתה רוצח עם דם על הידיים, בשביל להרגיש מה זה להיות ראש ממשלה, מבטיחה לך בנט שעוד ניפגש".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
