תום אברמסון

13 חולי קורונה במצב קריטי מאושפזים בבית החולים פוריה
תום אברמסון13.9.21
0
0
0
מבית החולים פוריה הסמוך לטבריה נמסר הבוקר (שני) כי, במחלקות הקורונה מאושפזים 30 חולים.
13 חולים מהם במצב קריטי ו-10 במצב קשה.
חולה אחד מאושפז במצב בינוני, 6 במצב קל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
