דוברות המשטרה

נעצרו ערבים שתלשו דגל ישראל המונף באנדרטת הצנחנים והשחיתו אותו
נועה מגיד12.9.21
0
0
0
אמש לקראת חצות, במסגרת פעילות חכמה שעורכת המשטרה, עצרו השוטרים שני ערבים לאחר שנצפו מגיעים אל אנדרטת הצנחנים שבמזרח ירושלים, מורידים את דגל ישראל המונף במקום ולאחר שהושחת על ידם, השליכו אותו לצד הדרך ונמלטו.
שוטרים שהוכוונו אל מקום המצאם עצרו את השניים שהועברו לחקירה ובהמשך היום הם יובאו בפני בית המשפט בעניינם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
