
העומסים במתחמי הבדיקות: "העלייה מתוך שינוי המדיניות בפתיחת שנה"ל והחג"
פרויקטור הקורונה פרופסור סלמאן זרקא בוועדת החוקה התייחס לעומסים במתחמי הבדיקות.
פרופ' זרקא התייחס לעומסים בתחנות הבדיקה ואמר כי "העלייה חלקה מתוך שינוי המדיניות בפתיחת שנה"ל והחג וזה התנקז לבדיקות PCR. התהליך יצר תוספת למערך הבדיקות, חלק מתופעות הלוואי של בדיקות אנטיגן המוניות". עוד אמר, כי "יותר זול לעשות PCR מאשר אנטיגן ויש לעסוק בהסברה והכוונה לאנטיגן לצורך תו ירוק. כמו כן יש בלבול בנושא ב-PCR של ילדים הנוסעים לבתי מלון ועד מחר נקבל החלטה האם אנטיגן יוכל להספיק לבתי מלון במקום PCR.
כרגע יש תכנית פריסת מתחמי הבדיקות עד סוכות מבחינת מתחמים ושעות פעילות. היה עומס חריג ואנחנו לא צופים כרגע עומס נוסף, אך נוכל לתת מענה. אנחנו מעלים את כמות הצוותים, עוסקים בהסברה להכוונה לאנטיגן ונערכים לימים הקרובים גם בזמינות פקע"ר וקופות החולים"
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
