דו"צ

קורונה בצה"ל: 3,000 חיילים מאומתים לנגיף
אלדר ממן6.9.21
0
0
0
דובר צה"ל מעדכן הבוקר (שני) את נתוני התחלואה בקורונה בארצנו. מהנתונים עולה כי 3,000 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל מאומתים לנגיף קורונה במצב קל, ומשרת אחד מוגדר כחולה במצב בינוני.
נכון לאתמול ישנם 3,097 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
