
אימו של בראל בהלווית בנה: "בנט ביזיון למדינת ישראל, יושב עם חמאס בממשלה"
אלדר ממן30.8.21
0
0
0
הלוויתו של בראל אחיה חדריה שמואלי החלה לפני זמן קצר בבית העלמין בקריית שאול בהשתתפות למעלה מאלף בני אדם שהגיעו ללוות את הלוחם בדרכו האחרונה.
במהלך הלוויה השמיעה ניצה שמואלי, אימו של בראל ז"ל, טענות קשות כלפי נפתלי בנט: "ראש ממשלת ישראל בנט, הוא לא יודע את שמו? בזכות החייל הזה בנט נפש כמה ימים, נפתלי בנט ביזיון למדינת ישראל. יושב עם חמאס בממשלה. בראל, ממשלת ישראל ומשמר הגבול, שלחו אותך להיות קרטון מול מחבלים".
קריאות רבות נשמעו בקהל נגד בנט וממשלתו הכוללות האשמות של בנט במות הלוחם.
משפחתו של הלוחם דורשת הקמת ועדת חקירה שתבדוק את הנסיבות שהובילו למותו.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
