דוברות המשטרה

הקנסות לא עזרו | חולה מאומת זומן לחקירה לאחר שנתפס מפר בידוד בפעם השלישית תוך שלושה ימים
אלדר ממן29.8.21
0
0
0
חולה מאומת זומן לחקירה במשטרה לאחר שהפר שלוש פעמים את חובת הבידוד בתוך שלושה ימים בלבד. שוטרי משטרת תחנת טייבה הגיעו ביום שישי האחרון לחתונה שהתקיימה במקום והבחינו בחולה מאומת, תושב טייבה בן 27, שמשתתף באירוע. השוטרים רשמו לחולה המאומת דוח וקנס על סך 5000 שקלים והזהירו אותו כי בעצם הפרת הבידוד הוא מסכן את שלום הציבור ועלול להדביק אחרים בנגיף.
החשוד ככל הנראה לא השתכנע ואתמול נתפס שוב כשהוא מפר בידוד ונתפס נוהג ברכבו ברחבי העיר. גם הפעם נרשם לו דו"ח על סך 5000 שקלים והוא הוחזר לביתו.
הבוקר (ראשון) נתפס בפעם השלישית כשהוא מפר את הבידוד תוך שהוא שוהה במרחב הציבורי ועל כן קיבל הזמנה לחקירה בתחנת המשטרה מיד כשיסיים את תקופת הבידוד בה הוא מחוייב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
