דוברות המרכז הרפואי

המרכז הרפואי לגליל: נקבע מותם של שני חולי קורונה - 41 במצב קשה
noa magid29.8.21
0
0
0
במרכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע במהלך סוף השבוע מותם של שני חולי קורונה, אשה בת 69 וגבר בן 90 שהגיע מדיור מוגן בגליל המערבי.
במרכז הרפואי מאושפזים 58 חולים מאומתים, מתוכם 41 במצב קשה, שמונה בינוני ותשעה קל.
12 מהחולים הקשים מוגדרים במצב קריטי (כולל תשעה מונשמים).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
