מרק ישראל סלם, פלאש 90

בליכוד תוקפים את בנט: "פגע בביטחון ישראל כשהתחייב שלא להילחם פומבית נגד חזרת איראן להסכם הגרעין"
תום אברמסון28.8.21
0
0
0
ממפלגת הליכוד נמסר הערב (מוצאי השבת) בתגובה לפגישת בנט וביידן: "בשביל תמונה בבית הלבן, בנט התקפל לחלוטין מול ביידן ופגע בביטחון ישראל כשהתחייב שלא להילחם פומבית נגד חזרת איראן להסכם הגרעין".
בנוסף נמסר: "זו החלטה מסוכנת שמשלבת חוסר ניסיון, חוסר אחריות וחוסר מנהיגות. איראן דוהרת לפצצה והממשלה החלשה בישראל הוכיחה שהיא לא מתכוונת להילחם נגדה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
