אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בן גביר: "מה שנשאר לאיראן זה להמשיך בהכנות ללחיצה על הכפתור האדום ששמו של בנט חקוק עליו"
תום אברמסון28.8.21
0
0
0
בנט התחייב בפני נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שלא לפתוח בקמפיין התנגדות לחזרת ארה״ב להסכם הגרעין עם איראן.
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, מסר בתגובה: "בנט פגע בבטחון מדינת ישראל כשהסכים לשתוק ולא להתנגד בפומבי לחזרה להסכם המחדל הגרעיני של איראן-ארה"ב ולטרפדו. בנט העניק הזדמנות לאיראן להמשיך ולהתחמש בפצצה גרעינית. מה שנשאר לאיראן זה להמשיך בהכנות ללחיצה על הכפתור האדום ששמו של בנט חקוק עליו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
