
0:00 / 0:00
תודה לממשלת בנט: כך "קיבלו" מחבלים טרוריסטים את כוחותינו באבו דיס | צפו
תום אברמסון27.8.21
0
0
0
כשאין הרתעה בארצנו כתוצאה משיקולים פוליטיים של ממשלת השמאל בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, כך זה נראה בשטח.
מחבלים טרוריסטים השליכו במהלך הלילה (שישי) עשרות בלוקים, סלעים ובקבוקי תבערה לעבר כוחותינו שהיו בפעילות בשכונת הטרור אבו דיס, הסמוכה לירושלים בירתנו הנצחית.
אם אתם חושבים שאחד המחבלים נעצר, הצחקתם את רה"מ בפועל מנסור עבאס...

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
