יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר בתגובה לנאום שחאדה: "הגרעין של האחים המוסלמים נמצא כאן בישראל - מאיים להתפוצץ שוב בתוכנו"
תום אברמסון27.8.21
0
0
0
יו"ר מפלגת בל"ד מסיעת הרשימה המשותפת, סמי אבו-שחאדה, נאם בעצרת שהתקיימה אמש בשכונת רמת אשכול בלוד, מול בית משפחת חסונה. אבו שחאדה תמך במשפחה וקרא לשחרור העצורים מהפרעות בערים המעורבות בזמן שומר החומות.
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, מסר בתגובה: "התמיכה בפרעות המחבלים בלוד, מקבלת חיזוק מיו"ר בל"ד ח"כ סמי אבו-שחאדה שבלי בושה קורא לשחרור מחבלים אכזרים, רוצחי יהודים. הגרעין של האחים המוסלמים נמצא כאן בישראל ומאיים להתפוצץ שוב בתוכנו. הגיע הזמן שמי שתומך בטרור ישב אחרי סורג ובריח ויגורש לעזה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
