רוני עופר, פלאש 90

״בשם עם ישראל״ | בנט שלח בשם עצמו תנחומים לביידן והתחפש למייצג של כל ישראל
תום אברמסון26.8.21
0
0
0
נפתלי בנט כנראה שכח שהוא מייצג בקושי 6 מנדטים בכנסת ישראל. לאחר פיגוע ההתאבדות הכפול בקאבול שבאפגניסטן ודחיית הפגישה עם ביידן, הביע הערב (חמישי) בנט צער על הפיגועים "בשם אזרחי ישראל".
בנט כתב: "בשם אזרחי ישראל, אני מבקש להביע את צערנו העמוק על מותם של אמריקאים בקאבול. ישראל עומדת לצד ארצות הברית בזמנים קשים אלו, כפי שארה"ב תמיד עמדה לצידנו. מחשבותינו ותפילותינו עם אזרחי ארצות הברית".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
