עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ביטן: "החלטת בג"ץ מוכיחה חד משמעית שהקואליציה לא נהגה באופן הגון"
noa magid26.8.21
0
0
0
דוד ביטן התייחס להחלטת בג''ץ כי על הקואליציה לנהוג באופן יותר מאוזן ואמר כי זו ההוכחה שהקואליציה נוהגת בחוסר הגינות.
ביטן: "החלטת בג"צ שהגשתי עם חבריי לאופוזיציה בנושא הרכבי הוועדות מוכיחה חד משמעית שהקואליציה לא נהגה איתנו באופן הגון עם החלוקה לוועדות וחוסר האיזון גרם לאי עבודת הכנסת וחוסר טיפול הכנסת בסוגיות הקשורות לאזרחי ישראל.
לאחר ההחלטה אני מקווה שהם יתיישרו ויאפשרו עבודה תקינה של הכנסת למענכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
