יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר על מצוקות בתי החולים: "הם צודקים! רואה זאת בעיניים! קורא לראש הממשלה לפתור עוד הערב את המשבר"
noa magid22.8.21
0
0
0
ח''כ איתמר בן גביר הגיב על הודעת מנהלי בתי החולים הציבוריים כי החל ממחר לא נקבל חולי קורונה.
בן גביר: "מבין לליבם של מנהלי בתי החולים ואכן בעיניי אני רואה מתוך שהותי באשפוז במחלקת הקורונה שהמחלקות מוצפות עמוסות וחסר כוח אדם. קורא לראש הממשלה לפתור עוד הערב את המשבר ולהעביר מאות מליונים, תוך בקרה שהכסף הולך לעוד מיטות, עוד רופאים ורופאות ועוד אחים ואחיות. מדובר בצו השעה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
