עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח"כ קיש תקף את בנט: "אתה מדבר על סגר - סימן שנכשלת קשות בניהול תחלואת הקורונה"
תום אברמסון20.8.21
0
0
0
סגן שר הבריאות לשעבר וחבר הליכוד, ח"כ יואב קיש, תקף היום (שישי) בחריפות את נפתלי בנט בשל ההתנהלות סביב משבר תחלואת הקורונה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "באיזה קלות בנט מדבר על סגר. קיבלת מדינה בלי תחלואה עם מלאי חיסונים קיים יחד עם הסכמי רכש לחיסונים. הקורונה חזרה להתפרץ בגלל דעיכת החיסונים".
"כל מה שצריך היה לעשות זה לחסן בזמן ולנהל את התחלואה. אתה מדבר על סגר, סימן שנכשלת קשות בניהול התחלואה. מדינה מחוסנת לא צריכה סגר", הוסיף קיש.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
