אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בנט קיבל את החיסון השלישי בבית החולים מאיר: "אנחנו בשיא המערכה כרגע" | צפו
תום אברמסון20.8.21
0
0
0
נפתלי בנט התחסן הבוקר (שישי) בחיסון השלישי בבית החולים מאיר בכפר סבא כנגד נגיף הקורונה הקטלני ואמר: "לפני מספר שבועות אמרתי לציבור שאם נתחסן באלול - נוכל לחגוג את החגים עם המשפחה בתשרי. אני אומר לכם עכשיו - זה בהישג יד. זה היה נשמע דמיוני כי הציבור הישראלי רגיל להימצא בחגים בסגר".
בנט הוסיף: "זה בהישג יד, אבל אנחנו עוד לא שם. אני אומר בצורה ברורה: אם תצאו להתחסן בחיסון השלישי - נוכל להימנע מסגר רביעי. אנחנו בשיא המערכה כרגע".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
