אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קרעי לבנט: "חתמת על פרוטקשן של 53 מיליארד ועכשיו אתה בוכה שלא יהיה כסף אם יהיה סגר?"
אלדר ממן18.8.21
0
1
0
חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, תקף היום את נפתלי בנט בעקבות נאומו הערב שבו הסביר האחרון שאם נלך לסגר לא יהיה כסף לבריאות ולביטחון.
ח"כ שלמה קרעי: "בנט, כמה נמוך עוד אפשר לרדת? הכשרת את שחיתות הגדלת הרמטכ"ל במיליארדים, חתמת על פרוטקשן של 53 מיליארד לאחים המוסלמים, פגעת בחלשים, בתחבורה הציבורית, בחשמל, בחד פעמי, ברפואה...
ועכשיו אתה בוכה שלא יהיה כסף אם יהיה סגר?? אזרחי ישראל שבויים בכבלי ממשלת ההפקרות וההונאה שלך. לך הביתה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
