שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

ח"כית ממרצ קראה לקלוט אפגנים בישראל. יואב קיש: "מטרת הקואליציה - להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה"
אלדר ממן17.8.21
0
0
0
חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ, קראה מוקדם יותר היום (שלישי) ללפיד לפתוח את שערי מדינת ישראל לפליטים מאפגניסטן על רקע השתלטות הטליבאן על המדינה.
חבר הכנסת יואב קיש תקף את דבריה של לסקי וטען כי מטרת הקואליציה הנוכחית היא לפגוע ברוב ובציביון היהודי ולהביא להקמת מדינה לא יהודית בישראל.
יואב קיש: "מטרת הקואליציה הנוכחית היא לשנות את זהותה של מדינת ישראל. ממדינה יהודית דמוקרטית למדינת כל אזרחיה. למי שעדיין לא הבין זו הסיבה מדוע ממשלה עם מרצ, העבודה ורע"מ היא ממשלה מסוכנת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
