עמוס מירון, ויקיפדיה

המועצה להשכלה גבוהה החליטה: המרכז הבינתחומי הרצליה יהפוך לאוניברסיטה
אלדר ממן17.8.21
0
0
0
לאחר המלצת ועדה מיוחדת שמינתה המל"ג, המועצה להשכלה גבוהה הכריעה היום (שלישי) כי המרכז הבינתחומי הרצליה יהפוך לאוניברסיטה.
המקום יקרא "אוניברסיטת רייכמן" על שם פרופ' אוריאל רייכמן מייסד המוסד הלימודי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
