דוברות חה"כ אבי דיכטר

דיכטר: "כשלוחם גולני אומר: ״אף אחד לא עובר אותי״, אז אף אחד לא עובר אותו! גם לא הפרובוקטור אחמד טיבי"
noa magid17.8.21
0
0
0
ח''כ אבי דיכטר התייחס לפרובוקציה שעשה אחמד טיבי וראש עיריית חברון המחבל מול לוחם גולני תוך ביזוי הלוחם ולעיני המצלמות.
דיכטר: "כשלוחם גולני אומר: ״אף אחד לא עובר אותי״, אז אף אחד לא עובר אותו! גם לא הפרובוקטור אחמד טיבי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
