דוברות מד"א

רוכב נפצע בתאונה בשדרות רוקח בתל אביב
noa magid17.8.21
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 57 נפצע באורח בינוני בתאונה בין אופנוע לרכב בשדרות רוקח בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבי"ח איכילוב.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, ישי ציטרון, סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש מספר מטרים מהאופנוע, כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב יציב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
