טל קפלן

המתווה לפתיחת שנת הלימודים בכיתות ח'-יב': בערים אדומות ייפתחו רק כיתות עם מעל ל70% מתחסנים
אלדר ממן16.8.21
0
0
0
נפתלי בנט, יפעת שאשא-ביטון, וניצן הורוביץ, סיכמו הערב (שני) על מתווה לפתיחת שנת הלימודים הקרובה.
על פי המתווה, תלמידי כיתות ח׳-יב׳ בערים אדומות ילמדו בבתי הספר רק במקרים בהם יש בכיתה מעל 70% מתחסנים, אם הכיתה לא עומדת ביעד - הלמידה תתבצע מרחוק. רף ההתחסנות יכלול תלמידים מחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה סרולוגית (נוגדנים) חיובית.
מטרת המתווה היא צמצום התחלואה ומניעת הצורך בסגירת מוסדות לימוד.
כיתות א׳-ז׳ יפעלו על פי מתווה "מגן חינוך". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
