יונתן סינדל, פלאש 90

משרד הבריאות: מיליון ישראלים התחסנו במנה השלישית
אלדר ממן16.8.21
0
0
0
כשבועיים מאז החל מבצע החיסונים בחיסון השלישי, חצתה היום (שני), מדינת ישראל את רף מיליון המתחסנים בחיסון השלישי. מדובר ביותר ממחצית האוכלוסייה ברת החיסון: כ-1.9 מיליון בני 50+ שחלפו חמישה חודשים מאז קיבלו את מנת החיסון השנייה.
נפתלי בנט: "יש עוד עבודה רבה לפנינו. כל מי שטרם התחסן - צאו עכשיו להתחסן".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
