תום אברמסון

בית החולים רמב"ם: 35 חולים במצב קשה מאושפזים במחלקות הקורונה
תום אברמסון13.8.21
0
0
0
51 חולי קורונה מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה - כך נמסר הבוקר (שישי) מבית החולים.
מתוכם, 35 חולים מאושפזים במצב קשה, 18 מהם לא מחוסנים.
במהלך הלילה נפטר קשיש כבן 87 מאזור הצפון, אשר סבל ממחלות רקע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
