אלכס קולומויסקי, פלאש 90

נתניהו: "ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה"
noa magid10.8.21
0
0
0
ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו התייחס לנתוני התחלואה ואמר כי ישראל לא היתה צריכה להגיע לכישלון הזה.
נתניהו: "היום נשבר שיא של חצי שנה במספר חולי הקורונה (!), שיא של חמישה חודשים במספר הנפטרים ליום (!), ושיא של ארבעה חודשים במספר החולים הקשים. זה מדאיג ומיותר.
ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה.
הרי הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה וכבר לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את החיסון השלישי שכבר הזמנו מראש, ולהתחיל מייד לחסן את האוכלוסייה.
אם בנט היה עושה את זה בזמן לא היינו מגיעים לשיאי תחלואה כאלה ולא היו מדברים עכשיו על סגר.
בנט בזבז זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
