פלאש 90

האם עינת קליש בדרך הביתה? מועצת העיר חיפה מינתה סגני ראש עיר מהאופוזיציה
אלדר ממן4.8.21
0
0
0
ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם, איבדה לחלוטין את השליטה בעיר והיא איננה האדם החזק בחיפה.
קליש, שהתנהלה בצורה כושלת, הפכה את האהדה אליה לשנאה פוליטית. בעיריית חיפה, מזה כמה שבועות, רוב מוחלט באופוזיציה נגדה.
הערב (רביעי) רשמה קליש שיא שלילי, כאשר מועצת העיר מינתה שלושה סגני ראש עיר מהאופוזיציה - כולם נגד קליש ובמקביל ביטלה שכרם של הסגנים שהיא מינתה מהקואליציה.
האופוזיציה מתכננת לפעול נגדה בכל מהלך והצבעה ולמעשה, קליש, מתקרבת לסיום תפקידה כראש עיר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
