דו"צ

קורונה בצה"ל: עלייה של עשרות חולים נרשמה ביממה האחרונה בקרב חיילנו
אלדר ממן4.8.21
0
0
0
צה"ל מעדכן היום כי נכון להבוקר (רביעי), ישנם 463 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל המאובחנים כחולים בקורונה, כולם במצב קל. מדובר בעלייה של עשרות חולים ביממה האחרונה לאחר שאתמול היו 386 חולים מאומתים בצה"ל.
נכון לאתמול, ישנם 1,120 חיילים הנמצאים בבידוד עקב חשיפה לחולה מאומת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
