בית החולים זיו בצפת

טרגדיה בצפון: כבאי התמוטט במהלך פעולות כיבוי ונפטר בבית החולים
אלדר ממן4.8.21
0
0
0
כבאי, בן 36, שפעל לכיבוי שריפה בצפון ארצנו התמוטט תוך כדי פעולות כיבוי, הוא פונה לבית החולים זיו בצפת אך בתום ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
הכבאי המנוח היה בעל רקע של מחלת לב וככל הנראה נפטר מהתקף לב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
