אוליבר פיטוסי, פלאש 90

גנץ: "התקיפה האחרונה של איראן - עליית מדרגה, חייבים לפעול מולה"
אלדר ממן2.8.21
0
0
0
שר הביטחון, בני גנץ, התייחס היום במליאת הכנסת למתקפה האיראנית על ספינה בבעלות ישראלית בסמוך לעומאן.
לדברי גנץ: "התקיפה האחרונה של איראן הייתה עליית מדרגה, חייבים לפעול מולה כעת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
