טל קפלן

משרד הבריאות: כרגע לא מדובר על מתווה של חיסונים בבתי ספר
noa magid2.8.21
0
0
0
ועדת החינוך דנה במתווה לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב. ד"ר אפרת אפללו, דסק חינוך במשרד הבריאות, התייחסה בדיון בוועדת החינוך לשאלת החיסונים בגילאי 12-15.
"יש היענות חיובית לחיסון אצל ילדים ובני נוער - בגילאי 12-15 שיעור המחוסנים עומד על 32%. ידוע לנו שמחוסנים מאומתים כמעט לא מדביקים אחרים, ושהחיסון מפחית תחלואה קשה. אנחנו קוראים לקהל הילדים להתחסן. כרגע לא מדובר על מתווה של חיסוני קורונה בבתי ספר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
