מד"א כרמל

פעולות החייאה בגבר שלקה בליבו במהלך נהיגה בעספיא
תום אברמסון30.7.21
0
0
0
גבר כבן 74 לקה היום (שישי) בליבו, במהלך נהיגה ברכב בעספיא.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כרמל, תוך כדי החייאה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
