חיים צח/לע"מ

המאבק בקורונה | הנשיא הרצוג קיבל את החיסון השלישי: "זהו צעד חשוב - הוירוס קטלני" | צפו
תום אברמסון30.7.21
0
0
0
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, קיבלו היום (שישי) לפני זמן קצר את המנה השלישית של החיסון נגד נגיף הקורונה בבית החולים שיבא בתל השומר.
הרצוג: "זהו צעד חשוב למען הסולידריות החברתית בישראל, הוירוס קטלני. החיסון הוא הושטת יד לאחר, שאנחנו לא רוצים שיידבק". נפתלי בנט: "אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: ׳חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם׳. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך, בהצלחה גדולה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
