חב"ד קוזומל

מקסיקו: יותר מ-19 אלף בני אדם נדבקו בקורונה ביממה האחרונה
תום אברמסון30.7.21
0
0
0
משרד הבריאות במקסיקו עדכן הלילה (שישי) כי, 19,223 בני אדם אובחנו ברחבי המדינה כחיוביים לנגיף הקורונה הקטלני.
381 חולי קורונה מתו ביממה האחרונה במדינה, מניין המתים הכללי עלה ל-239,997.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
