נעם ריבקין, פלאש 90

בנט: "הנשיא הרצוג יהיה הראשון לקבל את החיסון המשלים"
אלדר ממן29.7.21
0
0
0
נפתלי בנט מוסר הצהרה לציבור על רקע ההחלטה לחסן במנה השלישית של החיסון נגד קורונה את בני ה-60 ומעלה.
בנט: "הנשיא הרצוג יהיה הראשון לקבל את החיסון המשלים מחר. קורא לכל המבוגרים שקיבלו חיסון שני - לצאת להתחסן. כבר ביום ראשון יאפשרו קופות החולים לקבל את החיסון".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
