
ללא מחלות רקע: חולה קורונה בן 38 נפטר בביה"ח סורוקה
חולה קורונה בן 38, ללא מחלות רקע, נפטר היום (חמישי) בביה"ח סורוקה בבאר שבע.
מבית החולים נמסר כי החולה לא התחסן כנגד קורונה, נדבק ופיתח תסמינים נשימתיים קשים בגללם אושפז. אחרי האשפוז מצבו של החולה הדרדר במהירות, הוא הונשם וחובר למכונת אקמו עד שלבסוף נפטר.
פרופ' מוטי קלין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה מסר: "לצערנו, העובדה שהיה צעיר ולא סבל ממחלות רקע לא סייעו לו בהתמודדות עם המחלה הקשה. הסיפור העצוב רק מדגיש את חשיבות ההתחסנות. בגלים הקודמים בטרם היה חיסון זמין, היינו עדים לצעירים עם מחלה קשה שמצבם החריף במהירות ולמרבה הצער חלקם לא שרדו. חשוב להפנים את המשמעות של חומרת המחלה, וכרגע כשהחיסון יעיל וזמין ללכת להתחסן״.
במחלקה פנימית קורונה וביחידה לטיפול נמרץ בסורוקה, מאושפזים כעת שישה מטופלים: שלושה במצב קשה, ושלושה במצב בינוני עד קשה.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
