תומר ניברג, פלאש90

בנט סיכם עם גנץ וליברמן: תקציב הביטחון יעמוד על 58 מיליארד שקלים ב-2022
אלדר ממן28.7.21
0
0
0
בפגישה אמש (שלישי), סיכמו נפתלי בנט, אביגדור ליברמן, ובני גנץ, את תקציב מערכת הביטחון במסגרת חוק התקציב המתגבש בימים אלו.
במסגרת ההסכמות, יעמוד תקציב משרד הביטחון על כ-58 מיליארד שקלים בשנת 2022.
כחלק מההבנות, סוכם כי יינתן מענה להצטיידות והתעצמות צה"ל בהתאם לאיומים, תוך מתן דגש על רכש מחברות ביטחוניות הפועלות בפריפריה, על הקצאת תקציב בהיקף של 750 מיליון ש"ח לטובת העורף בשנת 2022, על קידום רפורמת נפש אחת במלואה, וכן על תקצוב מלא של תכנית "ממדים ללימודים".
כמו כן, סוכם על הסדרת נושא תקופות השירות במתווה מאוזן שהוצג ע"י משרד הביטחון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
