לע"מ

פרופ' אש: "החיסון הוא הכלי החשוב ביותר בהתמודדות עם תחלואה בקורונה"
אלדר ממן26.7.21
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, התייחס היום (שני) להמשך התפשטות נגיף הקורונה בארצנו במהלך הצהרה שמסר לציבור.
פרופ' אש אמר במהלך ההצהרה לתקשורת כי "החיסון הוא הכלי החשוב ביותר בהתמודדות עם תחלואה בקורונה" וכי " גם ב-90% יעילות של שתי מנות ייתכן שנחליט על חיסון שלישי".
מנכ"ל משרד הבריאות תקף את מתווה שאשא ביטון לפתיחת שנת הלימודים ואמר כי בידוד של 48 שעות לתלמידים ואנשי צוות שייחשפו לנגיף אינו מספיק, ולדבריו מדובר במתווה בלתי אפשרי.
בנוגע ל לסוגיית מימון הבדיקות אש פרופ' אש כי "במסגרת התו השמח בדיקות מתחת לגיל 12 יהיו במימון המדינה, אך החל מה-8 באוגוסט יפעל מערך בדיקות בו כל אדם ישלם כמה עשרות שקלים עבור הבדיקה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
