יונתן סינדל, פלאש 90

ח''כ זוהר: "כשהיינו בהנהגה היתה ביקורת שלילית ולא פרופורציונאלית כנגד כל מה שעשינו"
noa magid26.7.21
0
0
0
ח''כ מיקי זוהר התייחס הבוקר להבדל ביחס בין התקשורת לממשלות.
זוהר: "כשסברתי בזמנו שיש לסיים את תפקידה של שאשא ביטון כיו"ר ועדת הקורונה כי היא מסכנת את בריאותם של אזרחי ישראל, היו רבים שתקפו אותי ללא הבחנה. היום ניתן לראות את ההבדל העצום ביחס התקשורת בין הממשלות השונות. כשהיינו בהנהגת המדינה היתה ביקורת שלילית ולא פרופורציונאלית כנגד כל מה שעשינו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
