דני שם טוב, דוברות הכנסת

הרצל חג'אג' לסילמן: "בעוד 10 שנים תשבי עם בנט ועבאס שמחבק רוצחי ילדינו ותזכרי איך נתתם אור ירוק למחבלים עבור כיסא"
noa magid25.7.21
0
0
0
לאחר שעידית סילמן כתבה כי היא וחברה גינזבורג העלו זכרונות מהתקופה בה היינו בעבר מתעמלי מכשירים בנבחרות מקצועיות תוך צפייה באולימפיאדה, הוריה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב הגיבו כי יהיו לה זכרונות נוספים בעוד 10 שנים.
חגא'ג': "בעוד עשר שנים תוכלי לשבת עם בנט ומחמוד עבאס שמחבק את רוצחי ילדינו, ותוכלו להעלות זכרונות איך נתתם אור ירוק למחבלים לרצוח ככל שירצו יהודים בעבור כיסא בממשלה, ההיסטוריה תקיא אותכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
