עמוס בן גרשום, לע״מ

ח''כ מרגי: "כמה שרים וסגני שרים לענייני כלום, תקראו את הטקסטים שלכם ותתחלחלו"
noa magid25.7.21
0
0
0
ח''כ יעקב מרגי התייחס לחלוקת הג'ובים בממשלת בנט.
מרגי: "הבושה שוב שוברת שיאים, אלא שהפעם להקת המעודדות שקטה נדמה נאלמה. או לאותה בושה! כמה שרים וסגני שרים לענייני כלום. כמה לשכות שוממות בכנסת לכל הנורווגים. ואל תאמרו אתם התחלתם, תקראו את הטקסטים שלכם ותתחלחלו. יש מי שיכול לאתר את התנועה לאיכות השלטון (של הימין)".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
