
בן 3 אותר משוטט ברחובות אשקלון לבדו
noa magid25.7.21
0
0
0
כוחות המשטרה באשקלון, הוזעקו בעקבות בן 3, שנראה משוטט לבדו באחד הרחובות בעיר.
השוטרים איתרו את הילד ולקחו אותו עמם אל תחנת המשטרה, שם ניסו לתקשר עמו על מנת לאתר את אמו, ודאגו לו לאוכל ושתייה.
אמו נמצאת בדרכה לתחנת המשטרה שם יתבררו נסיבות הימצאותו לבדו ברחוב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
