יונתן סינדל, פלאש 90

נתניהו: "למה מחכים? הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל"
noa magid25.7.21
0
0
0
ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון), כי הממשלה חייבת לפעול להבאת החיסור השלישי.
נתניהו: "למה מחכים? הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל. אין דרך אחרת להציל חיים רבים, להשאיר את הכלכלה פתוחה ולשמר את ההצלחה שהבאנו כשהוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
