יונתן סינדל, פלאש 90

בנט: "מי שינסה לפגוע בנו - ישלם מחיר כואב בחזרה"
noa magid20.7.21
0
0
0
בנט התייחס לירי מלבנון במהלך הלילה לעבר ארצנו.
"הלילה נורו רקטות מלבנון לעבר ישראל. צה"ל תקף בחזרה.
אני אומר זאת בצורה חדה וברורה: לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל. מי שינסה לפגוע בנו - ישלם מחיר כואב בחזרה.
אנחנו פועלים כל הזמן, יומם וליל, בכל הזירות, ונמשיך בכך.
לבנון נמצאת על סף קריסה, כמו כל מדינה שאיראן מתבססת בה. אזרחיה נלקחו כבני ערובה של חמינאי ונסראללה לטובת אינטרסים איראניים. זה מצער - אך לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל. כמו שאמרתי - מי שינסה לפגוע בנו ישלם מחיר כואב בחזרה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
