דוברות מד"א

פצוע בינוני בנפילה מגובה בחיפה
תום אברמסון20.7.21
0
0
0
גבר כבן 45 נפצע הבוקר (שלישי) באורח בינוני בנפילה מגובה והוא פונה על ידי צוות איחוד הצלה לבית החולים רמב"ם בעיר.
חובשי הצלה, יחיאל מושקוביץ׳ ומרדכי ויסבלום: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 45 עם חבלת ראש, לאחר שנפל מגובה של כ-4 מטרים. יחד עם החובשים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים רמב"ם בעיר". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
