
0:00 / 0:00
ח''כ אזולאי: "רע"מ איימו רע"מ קיבלו. אם היה מדובר בחרדים היו אומרים זה סחיטה"
noa magid12.7.21
0
0
0
ח"כ ינון אזולאי אמר בוועדת הכספים כי רע''מ סוחטת את הממשלה.
אזולאי: "מה שעושה רע"מ לממשלה זו סחיטה באיומים, הם מנהלים את המדינה. היה מי שאמר אם אין נאמנות אין אזרחות, רע"מ איימו רע"מ קיבלו. אם היה מדובר בחרדים היו אומרים זה סחיטה, כשמדובר בציבור הערבי זה הומניטרי, זה הכרה בצרכים. המדינה לא מכרה את הנגב, הממשלה נתנה את הנגב, הממשלה הזו נותנת להם כל חלקה טובה.
כל חברי הממשלה יושבים ושותקים נוח להם בכיסאות ומוכנים לבלוע הכל. אתם מוכרים הכל. כשתתעוררו אל תחפשו לא את הנאמנות ולא את האזרחות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
