0404

מתרפסים גם בפני עזה | ממשלת בנט הרחיבה מרחב הדייג
נועה מגיד12.7.21
0
0
0
בממשלת השמאל של בנט ממשיכים בהתרפסות והבוקר גם בפני עזה ובתום הערכת מצב ביטחונית ובאישור הדרג המדיני, הוחלט על הרחבת מרחב הדיג ברצועה מ-9 ל-12 מיילים ימיים.
בנוסף, יתאפשר ייבוא ציוד רפואי, ציוד דיג, חומרי גלם לתעשייה וטקסטיל, מישראל לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום. כמו כן, יותר ייצוא חקלאי וייצוא טקסטיל מהרצועה לשטח מדינת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
