
בהמשך להחלטת נתניהו | הממשלה בוחנת הקמת מפעל לייצור חיסוני קורונה בארצנו
הממשלה תביא בתחילת השבוע לאישור הצעה להקמת צוות שיבחן הקמת מפעל לייצור חיסוני קורונה בישראל - כך הודיעה היום (שישי) לשכת רה"מ. כזכור, מנהיג הימין בנימין נתניהו, כבר העלה בתחילת המגפה הצעה כזו, בשיחות עם מנהיגי העולם.
הצוות יקיים הליך סדור ויתייעץ עם גורמי מקצוע רלוונטיים, במטרה לגבש את הדרך המיטבית להקמת המפעל. בראש הצוות יעמוד החשב הכללי במשרד האוצר ויהיו חברים בו נציגים ממשרד ראש הממשלה, מאגף התקציבים, מהמועצה הלאומית לכלכלה וממשרד הבריאות.
המפעל, אם יוקם, יידרש לייצר תכשירים רפואיים, תוך מתן עדיפות לייצור חיסונים באופן רציף לשיווק מסחרי רגיל. במקביל, למפעל תהיה יכולת להתאים את פעילותו לייצור חיסונים בזמן חירום ובעדיפות לייצור במספר טכנולוגיות שונות.
בנט: "אנחנו פועלים מסביב לשעון במגוון דרכים כדי להגן על בריאותם של אזרחי ישראל. יכולת ייצור חיסונים עצמית לחיסונים בישראל עשויה להוות דבר דרמטי, בעיקר במבט צופה פני עתיד כלפי מגיפות עתידיות. הצוותים המקצועיים יבחנו זאת ונקבל החלטה בהקדם".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
