יונתן סינדל, פלאש 90

גורם בלשכתו של בנט על הגינוי מארה"ב: "פועל רק בהתאם לשיקולי הביטחון של ישראל"
אלדר ממן8.7.21
0
0
0
גורם בלשכתו של נפתלי בנט התייחס לגינוי האמריקאי להרס בית המחבל, מונתסר שלבי, שרצח את יהודה גואטה הי"ד ומסר כי בנט פועל רק בהתאם לשיקולי הביטחון של ישראל.
לדברי הגורם: "ראש הממשלה מעריך ומכבד את הממשל האמריקני. יחד עם זאת, הוא פועל אך ורק בהתאם לשיקולי הביטחון של מדינת ישראל ולהגנה על חיי אזרחי ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
