
קבינט הקורונה: לא התקבלו החלטות על מגבלות חדשות
הסתיים דיון וועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה במהלכו נקבע כי האסטרטגיה הקיימת תימשך - "בלימה רכה" של התפשטות הנגיף, תוך פגיעה מינימאלית בכלכלה ובשגרת החיים. הוסכם, כי יישום האסטרטגיה מחייב נטילת סיכונים מסוימים, אך במכלול השיקולים, לרבות הכלכליים, מדובר באיזון המתבקש.
1. הגברת מבצע החיסונים הארצי.
2. הגברת מאמצי ההסברה לציבור, בדגש על קריאה להתחסנות, עטיית מסיכות ושמירת מרחק פיזי.
3. קיום בדיקות מהירות בכניסה למוסדות גריאטריים.
4. ביצוע בדיקות קורונה מהירות בקייטנות ובמחנות קיץ (מעל 100 משתתפים)
5. חובת בידוד עד לקבלת תשובה מבדיקה בחזרה מחו"ל.
6. במטרה להגביר את שיתוף הפעולה של הציבור באכיפת הבידוד - משרד הבריאות יקיים עבודת מטה לבחינת קיצור ימי הבידוד.
הקבינט הסמיך את בנט ושר הבריאות לקבל החלטות שוטפות למימוש האסטרטגיה שנקבעה.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
